piątek, 2 marca 2012

Czas na candy :)))

Witam Wszystkich Zewsząd

I zapraszam  na moje pierwsze candy :))

Każda okazja jest dobra na podarunki. Może więc fakt, że już ponad 60 obserwatorów i właśnie 5.660  wejść ma mój, młody bardzo, blog, będzie dobrym pretekstem ?:))
Albo może darowany ptaszek z dodatkiem uskrzydlonego serca przyśpieszy nam wiosnę? :))
A może dlatego, ze Was Wszystkich Zewsząd bardzo lubię? :))
Tak czy siak, zapraszam serdecznie!

Do wylosowania mam:  ptaszka ceramicznego z Almi Decor i serduszko ze skrzydłem i inicjałem, które sama zrobiłam i już kiedyś na blogu pokazywałam. Do tego maleńka przecierana skrzyneczko- podstawka i....może jeszcze jakaś niespodzianka :))



Zasady jak zwykle:

Podlinkowane zdjęcie na Waszym blogu, plus komentarz pod postem. Anonimowych proszę, o adres mailowy.
Losowanie 2 kwietnia.

                                              Tu banerek do podlinkowania







 Miłej zabawy z zaznaczeniem, ze to nie będzie Prima Aprilis :))

150 komentarzy:

  1. Piękności serwujesz, zapisuję się od razu!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja druga będę, choć to nie mój numer jest. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, chcę zdecydowanie :))) mnie wybierz, pani, mnie :)) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. I JA GRZECZNIE W KOLEJECZCE SIĘ USTAWIĘ

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie by u mnie to wyglądało więc szybciutko staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No jak nie jak tak :)))) Oczywiście z wielką ochotą wezmę udział w Twoim candy ! Prześliczny ten ptasio i prześliczne serduszko. Marzy mi się.... :)))
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne cukierasy przygotowałaś.Ptaszek rzecz jasna będzie pasował do dekoracji świątecznej.O ile los będzie dla mnie łaskaw!:)Ale nadzieję przecież mogę mieć???
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Ja bym chciała:) Serduszko śliczne zrobiłaś, a ptaszek uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście z nadzieją się ustawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym,chciała i choć szczęścia mi brak, to i tak stanę w ogonku :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z ogromną przyjemnością dołączam się do ogonka.Już z miłością patrzę na ptasiorka i serducho

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja z nadzieją do ogonka dołączę i poczekam na losowanko :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. No, kochana po takiego ptaszka to i ja grzecznie w kolejce się ustawię:) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te cukieraski :) Ptaszki na wiosnę -cudo i serduszko też ,staję w kolejce.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojojoj jaki on śliczny:)))))postoję cichutko aby go nie spłoszyć:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. W zabawach co prawda nie uczestniczę ,ale pogratulować przepięknych prac przecież mogę.Co z przyjemnością czynię.
    Życzę nadal takich Śliczności i wielu,wielu,wielu wspaniałych gości.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. o rety trafiłam tu pierwszy raz...piękne prace a do zabawy się też zapisze...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się dołączę, takie śliczności każdy chciałby mieć :-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja szczęścia w Candy nigdy nie mam, ale mimo wszystko dzielnie ustawiam się w kolejce:) Piękne prezenty!
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana! Nie może mnie zabraknąć:). Staję chętnie po te skarby! Pozdrawiam>

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prezenty, oczywiście i ja się ustawiam w kolebeczce.
    Może ptaszek do mnie przyleci…:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne prezenty szykujesz!

    OdpowiedzUsuń
  23. A może ptaszek, będzie miał ochotę zamieszkać w Kaczorówce? To muszę stanąć w kolejce.....

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten uroczy ptaszek skradł moje serce! Rozgoszczę się w kolejce i zapraszam również na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się grzecznie w kolejce i liczę na szczęście w losowaniu

    OdpowiedzUsuń
  26. a także spróbuję szczęścia, kto wie...
    Pozdrawiam. Ola
    p.s. Bardzo mi się tu podoba
    hawana-moon@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko cudne. Lubię tu często zaglądac. Liczę na odrobinę szczęścia i z tą nadzieją czekam spokojnie na losowanie. Pozdrawiam serdecznie. Joanna jowoj@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. cudny blog:) ustawiam się w kolejce po skarby.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. chętnie przygarnę takie słodkości:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne miejsce, miła gromadka więc i ja dołączam z nadzieją wygranej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna prezenty! :) Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    n.regina59@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny blog, piękne prezenty, miło mi, ze do Ciebie trafiłam i mogę zapisać się do Twojej zabawy.Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  33. OOO Kochana!! To ja tu sobie spokojnie wycieczkę po blogach robię a tu niespodzianka!! Candy na moim ulubionym blogu?!? A ja nic nie wiem i dopiero dziś się wpisuję?!? Wstyd...Nadrabiam, nadrabiam prędziutko :) No i trzymam kciuki sama za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. O jejku jaka długa kolejka ale ustawiam się w niej bez wachania czekając z nieciepliwością na wyniki albowiem cukieraski bardzo mi przypadły do gustu....pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  35. Poproszę mnie także zapisać na listę. Miło trafić w takie miejsce. Prezenty cudne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Chińska porcelana swe piękno na blogu ,,Moje pobielenie'' odsłania.

    pozdrawiam:
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. wspaniałe candy, bardzo chętnie zapisuję się na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się w kolejce ptaszek i serduszko śliczne
    agi78@interia.pl
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Rzutem na taśmę, ale zdążyłam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ALEŻ MASZ PIĘKNE RZECZY DO PODAROWANIA;-)))GRZECH BY BYŁO NIE SKORZYSTAĆ;-) POZDRAWIAM SERDECZNIE;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uf , bym przegapiła .Takie śliczności rozdajesz więc szybko ustawiam się w kolejce .

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj!
    Po takie śliczności i ja co prędzej ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam wiosennie i życzę fantastycznego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale dłuuuugaśna kolejka, cóż się dziwić, kiedy takie cudne smakołyki do wygrania. Zapisuję się czym prędzej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny ptaszek - pasowałby do mojej ptasiej rodzinki:)Dziękuję jeszcze raz za wyróżnienie i za to że do mnie zaglądasz. Ustawiam się w kolejce:)))))))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne serduszko zrobiłaś, razem śliczny komplet! Ustawiam się w kolejce. ;-)
    pozdrawiam i zapraszam także na Candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne słodkości. Zapisuję się:))
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  48. Ptaszorek skład moje serce, nie ma siły zapisuje się, marzę po Cichu żeby mi się poszczęściło

    OdpowiedzUsuń
  49. cudowne cukierasy ! a ptaszyna ... zniewalająca !
    w kolejce się zatem grzecznie ustawiam i cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. Zapisuję sie oczywiście!!! Dlatego,że:
    -to bardzo piękne candy,
    -bardzo chciałabym, żeby była juz wiosna
    -bardzo lubię zaglądać na Twojego bloga
    -i najważniejsze- bo "jesteś, jaka jesteś"- czyli bardzo fajna:))
    Uściski
    M.

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam:) i ja z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie:)
    Zapraszam do mnie na cukieraski:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  52. skoro candy beze mnie się nie może odbyć, to się zapisuję :)
    i liczę na wygraną, bo takiego ptasiora jeszcze nie mam :)
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ cudny ptasior, oczywiście się zapisuję, pozdrawiam Diana

    OdpowiedzUsuń
  54. o jakie cuda:) koniecznie się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Z ogromną chęcią ustawiam się w kolejce!! :) ..a blog zapisuję do ulubionych i będę regularnie zaglądać...
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też chętnie spróbuję szczęścia i zapraszam do mnie, może też się coś spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna ptaszyna, moje klimaty :) Ustawiam się w kolejce po te cuda. Pozdrawiam
    Agnieszka
    paput1310@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczności :D Zapisuję się :D

    OdpowiedzUsuń
  59. ustawiam się w kolejce po te słodkości:)
    pozdrawiam,a.

    OdpowiedzUsuń
  60. I ja i ja !! Piękne rzeczy :))

    http://akrylowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ten ptak jest po protu... Brak mi słów... Magicznie piękny? To chyba za mało, ale... Choć w części oddaje to, jakie zrobił na mnie wrażenie.
    Czy bym go chciała? Pytanie! Zamiast odpowiedzi, po prostu podaję e-mail: emaoleo@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Ptaszek jak z bajki:) Staję w kolejce po niego.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczna ptaszynka... Chcę i ja!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudna ptaszyna! Pozdrawiam:)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Alez mam na niego chrapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja również chętnie przygarnę te cudeńka =p
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Extra ptaszek :-). Ustawiam się po szczęście :-)

    OdpowiedzUsuń
  68. Jakie piękne candy...ptaszek mnie oczarował więc ustawiam się do kolejki.

    Serdecznie pozdrawiam-Peninia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Byłoby to wielce nieodpowiedzialne gdybym przeszła koło takiego candy obojętnie, dlatego też się zgłaszam :)
    Pozdrawiam

    hiperbola@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękny ten ptaszek :) Z radością ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  71. Wymarzone cudności! Warto postac w kolejce:) Pozdrawiam i cierpliwie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  72. O rety... lista chętnych wydaje się nie mieć końca, ale to tym bardziej zachęca do zabawy w tak licznym gronie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  73. No więc jestem i ja w tej kolejce skromnej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  74. Ojej, jak dobrze, że mnie "obudziłaś" na moim blogu:-) Takie piękne prezenty! Ja się zapisuję z wielką nadzieją i ochotą. Mimo zmartwień i łez, chcę się budzić do życia tej wiosny:-) Buziaki pozdrawiaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  75. slicznosci i oczywiscie sie zapisuje z checia:)
    ohalambiec@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. zapisuję się po słodkości :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ależ cuda... chcę, chcę, chcę więc grzecznie staję w kolejce i trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  78. i ja chętnie się zapiszę , ptaszor piękny :)
    pozdrawiam
    Ag
    zapraszam avrea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudowne drobiazgi ,bardzo bardzo cieplutkie . Czekam z niecierpliwością. Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  80. Śliczne, subtelne drobiazgi, może mi się poszczęści w losowaniu :)), pozdrawiam
    http://bizuteria-recznie-robiona-kajj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Ależ cuuudny ten ptasiorek :) Ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. Piękny blog i Twoje prace są przeurocze, śliczne itd. Ustawię się w kolejce i poczekam.
    Pozdrawiam
    szparaga.alina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Prześliczny ptaszek, i wspaniale że można na Twoim blogu karmić oczy pięknymi tworkami ;)

    Zapisuję się i ja, szczęściu trzeba pomagać :) Zapraszam do mojego, jeszcze młodszego bloga;P

    OdpowiedzUsuń
  84. Piękne prezenty, lepiej późno niż wcale :))
    Pozdrawiam
    http://ewadecu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja tez sie ustawiam w kolejce.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Jakie słodkie cukiereczki :). Ja też się wpisuję :)

    Ilka
    iwoznicka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Ale pieknosci wszystko :) a ptaszek chodzi za mną juz od dawna :) Zglasza sie Anula a moj meil to anka-1980@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Jeszcze ja, jeszcze ja! Nie może mnie tu zabraknąć... :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Może i mi się uda:) kasio205@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Zapisuję się, może wiosenna ptaszyna mnie zechce:).
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    salopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Dzien Dobry!
    Mam pomarańczowe słońce - pomarańcze za oknem ...:-)
    I masz?
    Nie?
    Następnie je złapać!
    Podobał mi się Twój blog i swoją śnieżnobiałym "Candy"
    Chcę tego do serca i Prica przyszedł do nas w Grecji.
    Dzień dobry!
    Olga, Ateny, Grecja
    http://fotiouolga-olga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Może pisząc setny komentarz będę miała szczęście w losowaniu? Zapisuję się z wielką przyjemnością i nadzieją na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja także się zapisuję, bo urzekł mnie tan ptaszek :)
    I trzymam kciuuki, a nuż sie uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Cudne cudności więc się zapisuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. jestem, stoję grzecznie w kolejce :-)

    http://gadkaszmatka.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Prześliczne !!! W mój gust trafia w 100 % ten candy ;) ale nie tylko on , inne dzieła przedstawione na Pani blogu również ujęły mnie za serce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Śliczny zestaw,
    może się uda;)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  98. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Przygotowałaś piękny zestaw do rozlosowania, chętnie ustawię się w kolejce i z ogromną przyjemnością dopisze się do obserwatorów Twojego bloga,
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  100. Staję w ogonku z nadzieja , że może się uda :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Asia
    joanna-januszewska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Piękny ptaszek!! Zapisuje się z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja też się zapisuję na te śliczności !

    OdpowiedzUsuń
  103. Też ustawię się w kolejce i pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  104. tak tu miło dla oka, że i ja się dopiszę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  105. Ale słodziaki! Stawiam się w kolejce i przebieram nóżkami z nadzieją wygrania! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  106. Cukierki są urocze, szczególnie serduszko:) Liczę na trochę szczęścia i zapisuję się:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  107. Dopisuję się, a bloga wrzucam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Какая прелесть, с удовольствием поучаствую! http://marynabairak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Bardzo ładne, dopisuję się do kolejki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Ustawiam się w kolejce po te cudeńka. :)
    shapeshifterka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Śliczności. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Ilona ilonak-n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Uwielbiam ptaszki wszelkie, więc staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  113. O ! To ja również muszę spróbować szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Z wielką przyjemnością dołączam do obserwatorów Twojego bloga i z nie ukrywaną nadzieją zapisuje na Candy, bo i piękne i nastrojowo nostalgiczne i klimatyczne, Takie jak lubię cukierasy się szykują. Miłego dnia,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  115. Ptaszysko skaradło mi serce, oby los sie do mnie uśmiechnął:))

    OdpowiedzUsuń
  116. I ja się zapisuję, pierwszy raz tu jestem :). pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  117. Cudeńka ! ;) Ja także się zapisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  118. Trafiłam tu od M13 :)
    Zapisuję się również! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na Candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Prześliczne! Zapisuję się na to cudo i zapraszam na candy do mnie :) http://moniqebizu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. ustawiam się koniecznie :)
    moj blog: www.za-inspirowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. trafiłam w to cudne miejsce :) przygarnę chętnie ptaszynę pod swój dach :) więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  122. Do kolejeczki i ja sie grzecznie dolanczam i na usmiech losu czekac bede
    betinka76@interia.pl
    pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  123. Uwielbiam ptaszki :) szczególnie białe!
    Pięknie tu.
    Zapisuje się :)
    pozdrawiam
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  124. Zglaszam sie:) piekny bialy ptaszek:) A u mnie od piatku rozowy:) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  125. Kolejeczka niczego sobie, ale staję z nadzieją. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. Z niecierpliwością czekam na twoje losowanie. Fajne prezenty.
    www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Ale kolejka... No nic, będę czekać i ja;)
    P.S.
    Zapraszam również do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Ale cudeńka - bardzo chętnie wezmę udzial w zabawie i cieszę się, że dzięki niej do Ciebie trafiłam:)

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  129. Cudne candy :).

    Mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  130. xgosikx@o2.pl
    Zapisuje się :) ptaszek i serducho cudne!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  131. to i js chętnie ustawię się w ogonku! zapraszam do mojej Dziupli
    pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  132. Fiu, fiu, niezły ptaszek. Ustawiam się w kolejce.
    Zapraszam również na mojego bloga oraz Candy:
    http://koronkowarobota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Piękny ptaszek!
    http://jesienneurodziny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Chętnie przygarnę tego ptaszka, co by rozjaśnił moje otoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  135. Zgłaszam się z nadzieją w sercu ^,^

    OdpowiedzUsuń
  136. no to jeszcze ja! ptaszek śliczniasty:)
    http://du-perelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Nie mam pojęcia czy się załapuję dopisując dziś;( zaryzykuję i ustawię się w kolejce;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  138. Witam,
    Ustawiam się grzecznie w kolejce. Mam cichą nadzieję, że słodkości powędrują do mnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    http://inmymind-jusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  140. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako : Agnieszka
    E-mail : prymula365@wp.pl
    Baner : http://oczami-blondynki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  141. Witam,zgłasza się do zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  142. Zapisuje sie w kolejce, piekne cukieraski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim Zewsząd za każde słowo :))