niedziela, 29 lipca 2012

Stuknięty post :)))

Witam Wszystkich Zewsząd :))



Stuknęło mi! A właściwie gruchnęło tak głośno, że korek z szampana wyskoczył ledwie szeptem :)))

Pora na zdradzanie tajemnicy.

- Sugar jesteś tam? - rozejrzałam się za kocią sierotką.
- Jestem, ale bardzo zajęty - doszło mnie niechętne mrukięcie z końca pokoju.
- No chodź tu, jesteś mi potrzebny, trzeba wybierać - nalegałam , szukając wzrokiem źródła pomruku.


- Sama sobie wybieraj - z urodzinowego bukietu wychyliły się najpierw uszy, a potem okrągłe oczy, spoglądające na mnie z wyrzutem, że nie pojmuję prostego komunikatu.
- Jak to sama? -chyba rzeczywiście miałam kłopoty z pojmowaniem - przecież obiecałeś, a kwaśny cukierasek musi znaleźć właściciela!

 
- Musi, musi - przedrzeźniał mnie Łaciasty i schował nos w liście.
-Sugar!- wrzasnęłam, bo zaczęłam tracić cierpliwość - zostaw te kwiaty i pomóż mi , bo ludzie chcą wiedzieć do kogo trafi serwetnik!


- Serwetnik? - wydawało mi się, ze dostrzegłam błysk zainteresowania w jednym oku - Jaki serwetnik? To metalowe? Chyba myślisz o tych obrzydliwych żółtych kulach, których nie da się turlać, a do tego są kwaśne i do niczego się nie nadają!


- Tak, tak - przytaknęłam skwapliwie - o te kule też mi chodzi, no nie daj się prosić - przeszłam w ton prawie błagalny.
 Bukiet milczał zawzięcie, a jedyne co dało się słyszeć, to posapywania i westchnienia , które skojarzyłam jednoznacznie, jako przejaw adoracji i niekłamanego zachwytu.



- Sugar! Ostatni raz proszę! - i tu tupnęłam nogą na znak, że niewiasta ze mnie stanowcza jest, a koci upór to nie problem i że tak powiem " nie stanowi".
Otóż okazało się, że jednak stanowi. Kocio wyszedł na środek pokoju, wzniósł wąsy do nieba i "zapodał":



- Za grosz romantyzmu w sobie nie masz - powiedział - nie widzisz, że się napawam kwiecia urodą i zapachem?  -  dodał, jakbym ślepa była.  -  A poza tym nie będę wciskał ludziom jakiegoś kwaśnego kitu! - pomyślałam, że tu już przesadził. - Tylko kolanami świecisz  - Matko ! Reklam się naoglądał, załamałam ręce.
- Mnie w to nie mieszaj - zakończył - starzejesz się, czy co?!
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! - Mój krzyk był niemy, bo na takie dictum zatkało mnie na amen i odetkać nie chciało długo.

I co tu takiemu kotu tłumaczyć, że owszem stuknęło, że tak, bukiet jest mój, urodzinowy biały i bardzo ważny i że jak się ma urodziny to zazwyczaj przybywa, a nie odwrotnie i że tak na dobrą sprawę to leciwość własną polubić nawet zdążyłam, ale żeby mi życzeń nie złożyć?!?! O ty kocie jeden!!!

Cóż było robić ? Wyboru dokonałam samodzielnie i oto ogłaszam, że niedoceniony przez mojego kota prezent plus tajemnica ( oj chyba nie do końca, hi, hi ), stukania,  wędruje do....
POLINNE z bloga "Mój świat podobny do innych" :)))))))))))))))
Gratuluję i o maila proszę, a kotem nie należy się przejmować:)))

Kochani

Ponad 100 osób miało inne zdanie niż mój kot romantyk i bardzo mi z tego powodu miło jest. Nowe ciekawe miejsca, nowe znajomości, nowe wrażenia, To wspaniałe uczucie. Stopniowo i systematycznie wszędzie zajrzę i wszędzie ślad zostawię :)) Dziękuję Wszystkim Zewsząd!

A na koniec jeszcze chcę bardzo podziękować za wyróżnienia, które dostałam od przemiłych dziewczyn: Jabloniee i Ulencji. Ucieszyłyście mnie bardzo, Kochane. Dziękuję stokrotnie:))))



60 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Kochana na to stuknięcie!
    Buziaki dla Ciebie Szanowna Jubilatko i gratulacje dla zwyciężczyni:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego!! :*
    Fajnie ,że poznałam Ciebie w tej cyber przestrzeni :)))
    Ubawiłam się czytając Twojego posta ;), eh ten Sugar ;) hihihihi , kwiaty śliczne :*
    Gratuluję Zwyciężczyni i Dziękuję za zabawę
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się do powyższych życzeń. Wszystkiego Najlepszego!!!! Bukiet jest taki piękny, a kot - jak kot - ma swoje tajemnice, więc tajemniczo wyłania się zza kwiatów:))) Pozdrawiam i dziękuję za zabawę. Aaa - gratulacje dla zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego!:) Świetny post :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomyślności. Bukiet śliczny. Kotek z charakterem. Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zyczenia najserdeczniejsze sle, pogodnych dni i dobrych ludzi wokolo zycze.
    Szkoda ze nie ja wygralam bo zdanie mam zupelnie inne niz kot, no coz ale kazdy ma prawo myslec co chce "0)
    A zwyciezczyni gratuluje!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję zwyciężczyni.a Tobie dziekuję za zabawę i dodatkowo za emocje związane z losowaniem:)))
    Moc zyczeń z okazji urodzin!Życzę ci ,żebyś miała wiele pomysłów rękodzielniczych,wena była dla Ciebie łaskawa i zdrówko dopisywało.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bukiet! Wszystkiego najlepszego.
    Dzieki za super zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech Ci stuka jak najdłużej, byle
    zdrowo i wesoło ♥ ♥ ♥ :)))))
    Gratulacje dla szczęściary :)))Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Naj Naj:) Gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego naj... kochana!!!
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę???? Czytałam trzy razy!!!! Ojej:)))) Bardzo, bardzo się cieszę:)))) Ściskam mocno urodzinowo:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i gratulacje dla zwyciezczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Sylwio! Uściski i całusy urodzinowe przesyłam Ci najserdeczniejsze:). Biel sobie i turkuć 100 następnych lat i jeszcze dłużej!
    Niech zdrowie Cię nie opuszcza i wena twórcza również! Buziaki raz jeszcze!
    Z zwyciężczyni gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. ahahahahaha...świetny "dialog";))
    Najlepsze życzenia urodzinowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Historia wybierania - cudowna :) Czytałam z zainteresowaniem i nawet candy nie był ważny :)
    Gratuluję zwyciężczyni, a Autorce ślę serdeczne życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana!!
    Spełnienia marzeń!!!
    Piękne zdjęcia, piękny bukiet, Piękna Ty!!
    aaa. Piękny Kot, choć nie współpracujący...
    Całusy serdecznie zasyłam, dziękuję za zabawę no i zazdroszczę zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zwyciężczyni z zazdrością!
    Przesyłam najlepsze życzenia!
    Ninka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie przesyłam najlepsze życzenia!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. pozdrawiam i przesyłam najlepsze życzonka. kotek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsze życzenia Ci przekazuję
    i gratulacje dla wylosowanej :)
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego, pisz kochana swoje przezabawne posty, kiedy tylko znajdziesz chwilkę, bo wizyty za Twoim blogu to sama przyjemność.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. sto lat! Wychalam lampkę szampana za Twoje zdrowie:) Nie ma to jak bąbelki na letni wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię kotów, ale Twój jest wyjątkiem! Takiego chciałabym mieć w domu.
    Nawet jeśli by nie składał życzeń urodzinowych (nawet lepiej ;-))
    Wszystkiego najlepszego
    Jazz

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję zwyciężczyni. A kotem się nie przejmuj. W końcu Ty tu u-rządzisz!

    OdpowiedzUsuń
  26. I wyszło jak zwykle, tj. nie ja zostałam wylosowana:( Spróbuję kolejnym razem:), a Tobie życzę wszystkiego o czym tylko kiedykolwiek zamarzyłaś, nawet jeśli to była, ta piękna gwiazda na niebie.
    Zwyciężczyni bardzo serdecznie gratuluję wygranej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile by nie stuknęło to do 100-tki i tak jeszcze ho ho albo jeszcze dalej.Tak więc nie marudż i ogarniaj się biegusiem ...tego Ci życzę z całego serducha mojego :-)
    A teraz pora na moje łzy..no cóż może nastepnym razem ...bo przecież będzie nastepny raz ?
    Pozdrawam E:)

    OdpowiedzUsuń
  28. No to wszystkiego dobrego życzę, nie wpadaj w panikę, bo wszak kobieta jest jak wino im starsza tym smaczniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj tam oj tam,zaraz stuknięty:)Po prostu wspaniały i w Twoim stylu:))Ubawiłam się tradycyjnie i aby nie być dłużniczką to zdradzę Ci tajemnicę.Zostałam kilka dni z Nutką (kundelkiem dziewczyn). Okazując jej swoje dobre serce i zabawiając ją, położyłam obok swoje okulary (te do patrzenia w dal:))Złapała mi je zołza i uciekała z nimi po całej działce bawiąc się przednie.Odzyskałam nawet nie uszkodzone ale.......
    No to jeszcze zechciej łaskawie M O C S E R D E C Z N O Ś C I przyjąć takich z głębi serca.
    To tak w związku z tym szampanem, kwiatami i tym
    stuknięciem:)))
    Pozdrawiam wyjątkowo uroczyście:)

    OdpowiedzUsuń
  30. gratulacje dla zwyciezcy;) a sugar jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Snow wszystkiego dobrego Kochana lipcowa panienko ;)
    Buziaki przesyłam i same serdeczności :)
    Ach ten Twój Sugar ... ;)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję szczęściarze :)
    A Tobie sto lat życzę i żeby humorek jak zawsze dopisywał a zdrówko nie szwankowało:)
    Drugie zdjęcie z bukietem i kotkiem najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajowo masz, że latem Ci stuka:))) Mnie stuka w Wigilię:( Wszystko mi stuka: imieniny, urodziny, Gwiazdka mi też stuka, no wszystko po prostu:( Ty to masz szczęście!
    Dzieki za zabawę, nawet tu mi nie stuknęło:( NO...
    A Polinne muszę po prostu odwiedzić. Pa pozdrówki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. To i ja się dołączę do tego "stuknięcia"
    Zdrowia, szczęścia i pieniędzy :)
    Post fajowy.
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia.Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. sto lat, sto lat stukania oczywiście w klawiaturę na blogu!!!!! wszystkiego najlepszego :)))))
    i gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje dla wygranej....))))Ciesz się Kochana, że jeszcze stuka ....bo to najważniejsze , a ile to zupełnie nie ważne...100 lat i jeszcze więcej...życzenia wysłałam na pocztę... Super ten koci post...całuski miłego tygodnia pa...pa...

    OdpowiedzUsuń
  38. Z tych biało rudych kocurów nie ma wiele pożytku tyle, że pięknie wyglądają zwłaszcza wśród białych kwiatów. Gratulacje dla wybranki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana, mam nadzieję, że mimo iż widziałyśmy się tak niewiele wiesz iż życze Ci wszystkiego tego co sama bym pragnęła. Kochasz życie, co widać w każdym Twoim słowie więc żyj kochana tak jak tylko chcesz.
    Ucałowania wielkie przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  40. Ech,ten Twój kot kuncwot.
    Szczęścia, i .... lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sto lat! Nie to żebyś na setkę wyglądała ;) A post jak zawsze super się czyta!

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietny post:))
    Gratuluje serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ach ten Sugar... :) Wszystkiego dobrego! Oby udało Ci się ujarzmić kota :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratulacje i podziękowania za wspólną zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  45. To i ja jeszcze wszystkiego najlepszego pożyczę i podziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Koty to dranie:)))żeby pańci życzeń nie złożyć ,albo nie pomóc w losowaniu:))))Wszystkiego najpiękniejszego Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  47. ja Ci zyczęna urodzinki żebyć zawsze była taką otwartą, ciepłą osobą z mnóstwem pomysłów bez strachu, że coś nie wyjdzie. Czyli po prostu nie zmieniaj się. Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudna ilustracja losowania, niech dobry humor cię nie opuszcza;-)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Powinnaś książki pisać! jestem pierwsza w kolejce do księgarni! ale się uśmiałam z tego losowania:) jesteś niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzięki za fajną zabawę i gratulacje dla szczęściary

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkiego najlepszego Snow z okazji urodzin! I gratulacje dla Polinne. Uściski serdeczne ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Te Twoje rozmowy kocie są urocze, potwierdzam powinnaś pisać książki. Wszystkiego dobrego z okazji pełnoletności. Wróciłam na dobre do domu, zapraszam na kawkę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana ja to chyba też nieco "stuknięta jestem " nie wiem dlaczego dopiero dziś zajrzałam do Ciebie i ...
    Aż wstyd !!!! Ominął mnie urodzinowy wpis !!!
    Stuknięta albo ślepa jestem !!!!

    Kochana spóźnione ale szczere: Najlepsze życzonka urodzinowe !!!!!!!!!!!!!!
    A Kocior to już totalnie rozbastwiony przez Ciebie - nic się nie boi ;-) to prawie jak mój Kochaś ;-)))
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja również naj...naj... wszystkiego!!! rzadko teraz zaglądam i za każdym razem przekonuję się ile tracę !
    Sugar! jakiż on ...inteligentny, szczery do bólu, i romantyk prawdziwy :-)))
    poza tym następne posty - cudowne!!! miotły!!!kupuję pomysł, tylko na taką zwykłą, bo takich prawdziwych ;-) jeszcze nie mam :-) uściski Magda

    OdpowiedzUsuń
  55. Coś mnie ominęło!
    Po pierwsze spóźnione składam życzenia: Wszystkiego najlepszego na każdy dzień :)
    Po drugie: wpis obłędny. Pierwszy raz czytam tak twórczy wstęp do ogłoszenia wyniku zabawy :)
    Po trzecie: buziaki dla Sugar. Chociaż... no nie wiem, jak jest taki nieczuły... hm :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Coś Cię długo nie ma?????????
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  57. no włąśnie!!! gdzieżesz jesteś babo?????

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim Zewsząd za każde słowo :))