niedziela, 19 lutego 2012

Miękkość z zapachem nitro

Witam Wszystkich Zewsząd

Woń rozpuszczalnika na szczęście szybko się ulatnia.... . Mnie zostaje coś więcej:)) . Mam wreszcie swoją poduszkę z nadrukiem!!! Sama samiuteńka zrobiłam (zacieki po nitro też własnoręcznie :)). Co tam zacieki, pewnie się spiorą przy następnym praniu, ważne, że napisy są trwałe!
I w tym miejscu chcę podziękować wszystkim autorkom tutoriali wszelakich, a zwłaszcza :

 Penelopie z Atelier Penelopy i Marcie z Deco Pasji, Wasze rady okazały się bezcenne :))
Świetne kursy można też znaleźć na blogu Decoupage Garden, ale to przecież rzecz powszechnie wiadoma:))

Komentarze, które znalazłam po poprzednim poście, wprawiły mnie w znakomity nastrój, więc za wszystkie bardzo Wam dziękuję.
To tyle tytułem aneksu do opowieści o przygodzie z nitro. Poniedziałek zacznie się dla mnie fatalnie (dentysta!), ale potem może być już tylko lepiej:))


Za jakość zdjęć bardzo przepraszam, słońca ani śladu...





Papućki dostawiłam, żeby było bardziej miękko :))







Do miłego :)



38 komentarzy:

  1. No, jestem pełna podziwu!!!!!!!1 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna poducha, ten motyw jest rewelacyjny!!! a papucie milusie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podejrzewam, że miałaś świetną zabawę; poduszka super, od razu klimatycznie; ja też tak chcę:)) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Super. Ostatnio jestem zafascynowana tą techniką:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z sentymentem będziesz spoglądać na tę poduchę-jak Ci ładnie wyszła!Jak Cię znam zaraz rozmnożysz te nadruki jak króliki.Rowerek jednak pozostanie najważniejszy,tak myślę.Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się nadruk z klatką, ale nigdzie nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Transferowo- rowerowo :) to tylko takie moje skojarzenie. Widzę, że do wprawy już doszłaś w czynieniu tych transferów!:) Super podusie!. Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna rowerowa poducha:) ciagle przymierzam sie do transferu ale caly czas robie cos innego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna poduszka, motyw rowerowy kapitalny :-) I jeszcze napis... nie no, jestem pod wrażeniem! Tak zapytam - czy ksero obrazków nadaje się do transferu? Nie mam drukarki laserowej, ale mam punkt ksero pod nosem. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. o, ja tez mam ten problem z zaciekami. I troszkę się zaraziłam po pierwszym razie, jak mi tak brzydko wyszedł transfer:( ale Tobie wyszło b. ładnie i ja tam zacieków w sumie nie widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się za to zabieram i nie mogę się zabrać od dawna:( wyszło pięknie:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma co, rower na wiosnę wyszykowany:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo piękności u Ciebie!! Mi też się marzą takie poduchy ale chwilowo nie mam poszewek, które mogłabym tak ozdobić :) Nitro jest niesamowite :) A Ty wybrałaś piękny motyw :) I ja w sumie też nie widzę gdzie by miały być te zacieki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale tempo.I jakie świetne efekty.Tym bardziej że uwielbiam rowery:))))
    Pozdrawiam i życzę aby jak najszybciej minął poniedziałek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna poducha. A papućki rzeczywiście zrobiły swoje:))
    No i fajny blog
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna poducha.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Krzysztof Lipowski20 lutego 2012 00:39

    Ja poproszę taką tylko z rowerkiem dla dziecka :D
    Bardzo fany efekt końcowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Krzysiu, nie mam na trzech kółkach ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. cudna poducha:) tez mam zamiar takową zrobić:) nitro i nadruki już są! brak tylko czasu na wykonanie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga oczywiście, że ja też tu zostanę, bo pięknie u Ciebie i też przymierzam się do pierwszej poduszki i w ogóle cudności robisz. Dentysty współczuję, ale potem jaka ulga.

      Usuń
  20. Oooo !!! Rowerek (-: Ajlajket !!! M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Panowie, co Wy z tymi rowerkami?! To moja podusia jest:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. No i proszę jaka śliczna podusia i jak się wszystkim podoba ! I dla pani i dla pana i dla dziecka też świetna . Po prostu genialna . Moja mamusia mówi że dla chcącego nic trudnego ! Prawda że prawda !
    Pozdrawiam .
    Pij kochana dużo zsiadłego mleka albo jogurtów ,żebyś się nie przytruła podczas tych twórczych prac !

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna poduszka- a co do klatki to poszukaj u The Graphics Fairy. nie wiem czy tak można, ale wkleję Ci linka :) Przecież autora podałam :) http://graphicsfairy.blogspot.com/2010/04/free-vintage-clip-art-victorian-bird.html
    to jedna z wielu jakie tam znalazłam...
    pozdrawiamcieplutko-wiosenie-choc za oknem wiatr szaleje...

    OdpowiedzUsuń
  24. toż to wstyd że dopiero teraz do Ciebie trafilam ;-), ale jak mawiaja lepiej póżno niz wcale, poducha wyszła genialnie, tak jak poprzednie prace ze wstecznego posta, gratuluję!pozdrawiam i zapraszam równiez do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Eleganckie poduchy. Aż z ciekawości sobie poczytam jak na tkaninie taki wzorek zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie :D nie dość ,że poduchy to jeszcze rowerowe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja tez taką chcę i bamboszki cudaśne też chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. cieszę się bardzo-bardzo,że mogłam pomóc :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna technika i swietne daje efekty. Podusia jest fantastyczna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Bywam u Ciebie, bywam chętnie, ale rzeczywiście fajnie zostawić ślad :) Masz rację, mamy dużo wspólnego:) Tak samo kocham poduchy, transfer itd. Świetnie zgrałaś te dwie grafiki. Takie kombinacje to fajna sprawa, wyobraźnia może poszaleć :) A jakiego materiału używasz do szycia poduszek, tak z ciekawości? Pozdrawiam Cię serdecznie, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczna:))oj tak nitro wciąga.....

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyszło Ci bardzo fajnie :)
    dzięki za odwiedziny mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  33. też mam wydruki, nitro i szykuję się do pierwszej próby :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie Ci to wyszło :) niestety nigdzie nie umiem znaleźć jak zrobić coś podobnego...mogłabyś mi wysłać (na maila: marysia.j@vp.pl) instrukcję "krok po kroku"? albo link do takowej? byłabym ogromnieeee wdzięczna! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link znajdziesz wpisując w google: transfer nitro na tkaninie, krok po kroku.
      Pozdrawiam,Marysiu(?)

      Usuń

Dziękuję Wszystkim Zewsząd za każde słowo :))