wtorek, 11 grudnia 2012

O! Choinka!

Witam Wszystkich Zewsząd

Wpadłam na chwil parę, żeby Wam pokazać nowego lokatora na mojej choinkowej półeczce......

Wynaleziony w Home&You i porwany do domu:))

...... i opowiedzieć , jak realizowałam najnowsze trendy w kwestii choinek.
Zachciało mi się bowiem choinki na pniu, cokolwiek to znaczy:)) A znaczy, że najpierw jest goły pień, długo, długo nic, a potem gałęzie:)

Wszędzie ich pełno, drogie jak diabli, więc nabycie drogą kupna odpadało ze względów zrozumiałych. No to trzeba samemu....
Szło jak po grudzie.
Nie mam pnia ...hmm,  ale mam drewniany pręt, to się nada.
Nie mam gałęzi iglastych, a nawet jak by były, to się będą sypać, no i szkoda takich żywych.... o matko, chyba nie będzie hitu sezonu...., zaraz, zaraz, mam girlandę sztuczną, całkiem dobrze wygląda, to się nada.
A w czym ją obsadzę ? Wiem, wiem, stara świeca w metalowej osłonce i doniczka na zewnątrz się nada!
O! I stożek mam styropianowy, ten to się dopiero nada!
Jeszcze tylko światełka, przylepiec i brązowa farba - wszystko się nada!
Poczyniłam!

Faza początkowa, czyli upinanie i osadzanie w wosku.


Efekt końcowy z lampą błyskową i bez, ta druga opcja bliższa rzeczywistości.


No i to wszystko. jak znajdę odpowiedni pień, to może podmienię, wszak na pniu być miała:)))
Myślicie, że się nada?
No to lecę, a Wam życzę samych dobrych chwil:))

37 komentarzy:

  1. Co się ma nie nadać:) Wygląda jak żywa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że się nada! Pomysłowa kobieto zupełnie jakbym o sobie cztała kilka dni temu:)
    A może to się nada, a jak nie to może jednak to.
    Ja tak kombinuję z lamówką do fotela, bo 3 zł za 10 szt pinesek ozdobnych nie zapłacę ( potrzeba by mi ich było aż 6m).
    Buziaki!
    P.S. Kiedyś w końcu odpiszę na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadnij do mnie po wyroznienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielkie brawa pomysłowa Kobieto:) Choinka świetna !!!!!
    Może sobie odgapię:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo boska choineczka! Chyba pożyczę pomysł, cooo? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nada sie nada , pniaka nie zmieniaj bo jest w porządku a te szyszki pod choinką to poezja....teraz to juz tylko w fotelu zasiadaj i prezentów pod nią szukaj w odpowiednim czasie.Pozdrawiam Ewa....

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna ! a reniferek w gatkach superasny :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. Waszmość Dobrodziejka niech nie przesadza - choinka jak malowana i na pniu do zeżarcia, taka urocza. ;) A temu pniu nic nie brak. :) Czyli - pasi i szafa gra. Dobrze jest. I ogólnie w deseczkę!
    Uścisków moc! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie,że się nada! Świetna jest!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nada się jak najbardziej, wygląda ślicznie!!!!. Też tworzę choinkowe drzewko ale przespałam, śniegu nawaliło i teraz nie mam drewienka na choinkowy pień. Może z kuchennych akcesoriów coś się nada, muszę poszperać w szufladach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie :) Ja planuję taką w rozmiarze XXL :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Choineczka miodzio....Fajna aranżacja...Ja przez ten jarmark to nie mam czasu na domowe dekoracje i do tego wszystkiego się przeziębiłam ...Cieplutkie buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne galotki ma reniferek. I co to znaczy pomysłowy łepek, cudna choineczka :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyszło świetnie :-). bardzo pomysłowe drzewko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Droga Snow choineczka jest świetna, gratuluję super pomysłu, ja to w niej już bym nic nie zmieniała! Jak dla mnie choinkowy ideał! No i ten reniferek oszałamoiający:) Jak Jaś zareagowal na nowego mieszkanca?

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj Ty sprytna Babeczko ;)))
    Nawet drzewka robić umiesz !!! i to jakie śliczne :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała,prezentuje się jak żywa...cała aranżacja mnie zauroczyła, bardzo klimatycznie;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wyglada,zdolna dziewczyna z Ciebie:)))sliczny kon na biegunach w tle...pozdrawiam i zapraszam do mojego nowego bloga:)))
    Tysia

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna i pień całkiem dobry.POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie, ze sie nada;) Super;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie wygląda w kątku :) nic nie zmieniaj :)) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie z pieńkiem,czy bez wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana. Ja szczera raczej jestem tak z natury :) Wiesz, że pasjami uwielbiam wszelkie Twe dzieła, ale mi najbardziej podoba się renifer w dzianych portkach i popiersie w słuchawkach. Ze wskazaniem na to drugie :) I zegar wiszący sobie niebanalnie. Ja niemodna jestem i choinka ma być choinką. Ale bardzo mi się podoba ta, z poprzedniego posta :) a Jan co się obija? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj zdolniacha z Ciebie - podziwiam ! Coś z niczego to dopiero kreatywność !!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna choinka w reniferek przeuroczy:)))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Renifer spodenki ma odlotowe!!! A choinka? Oj się nada, się nada:)) Śliczny efekt końcowy, a jaka ekologiczna, żadne drzewko nie ucierpiało:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pewnie, że choinka się nada :))) Zastanawiam się, czy wyskoczyć po reniferka...

    OdpowiedzUsuń
  28. Co się ma nie nadać:))a ja plotę sobie choinki:))))plotę z gazet:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Choinkę już masz, a prezenty w tym roku jelonek Ci przyniesie:)Jesteś więc gotowa na świętowanie jak mało kto!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Z miny reniferka widać,ze rozpoznaje Twoje dzieło jako choinkę...
    A on sam- cudny, w dzierganych gatkach-tez bym chciała takiego...

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem pod warżeniem!! wychodza piękne te twoje choinki i inne ozdoby.
    a ten Reniferek normalnie ma galoty!!! :)
    Życzę zdrowych i spokojnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  32. Choinka świetna i pomysłowa !!!
    Jak się nie obrazisz, to troszku odgapię ;-)
    Buziaki posyłam Aga

    OdpowiedzUsuń
  33. Choinka bardzo mi się podoba,gratuluję pomysłów,ja jestem tradycjonalistka i lubię zapach świeżej choiny.Ze względów zrozumiałych moja choinka jest ze świeżych gałązek.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ej! Fajna 😍 przeprowadziłam się w tym roku do nowego mieszkania i wreszcie mam gdzie realizować nowe fantazje świąteczne. Do mojej starej choinki 120cm dokupiłam pień, (są gotowe na allegro😅) głównie po to żeby była wyższa, bo po co mi taka mała teraz 😂 a do salonu kupiłam klasyczny świerk 220cm, tak spełniają się marzenia 😍 jednakże, Twój pomysł świetnie nada mi się do zrobienia takich dekoracyjnych jeszcze dodatkowo 😎

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim Zewsząd za każde słowo :))