sobota, 28 września 2013

Spis zdarzeń niezwykłych.

Witam Wszystkich Zewsząd.


- A kiedy przyjdzie ta miła pani, która siedziała ze mną na podłodze? - Zapytał Jasiek i tęsknie spojrzał na drzwi. - Przyniosła mi takie coś, takie pyszne coś... - koci język odruchowo omiótł pyszczek i na koniec mlasnął ze smakiem. - No to kiedy przyjdzie?
- No raczej nieprędko, Jaśku. Ta miła pani mieszka dość daleko i przyjechała tylko na chwilkę w odwiedziny.
- Uuuuu, daleko... - zafrasował się kocio - a taka fajna pani i po brzuszku umie mnie głaskać i jeszcze mam od niej takie kolorowe cukierki, jesteś pewna, że dziś nie przyjdzie? Bo gdyby jednak przyszła, to mogę jej dać trochę sznurka i ewentualnie.... jeden korek, bo mam trzy.
- O matko! Jaki altruista! Jasiek, nie poznaję cię, kocie - roześmiałam się na myśl o tym, jak mój domowy zbieracz przydasi, dzieli się swoimi skarbami bez mrugnięcia okiem.
- Oj tam, oj tam - Jasiek udawał, ze nie słyszy moich złośliwości i sapiąc niemiłosiernie upychał cukierkową zabawkę w oparcie fotela. Trzy inne wybebeszone i obślinione znalazły schronienie pod lodówką. Reszta nie znała jeszcze swojego losu.
- Jak je wszystkie zepsujesz, to czym się będziesz bawił? - zaciekawiłam się patrząc na resztki sznureczka wystającego z mebla.
- Uhhh - zezłościł się Jasiek - ja ich wcale nie psuję, tylko chowam na potem, skoro ta pani mieszka tak daleko....




W sumie, kot ma rację. Zamyśliłam się i też postanowiłam schować swoje prezenty na potem, żeby się nimi cieszyć jak najdłużej. Bo wprawdzie nie siedziałyśmy na podłodze i nie głaskałyśmy się po brzuchu, aczkolwiek nie wykluczam takiej możliwości następnym razem:))), ale uściskom i serdecznościom końca nie było. To nadzwyczajna wizyta :))))

Bezcenne skarby od Magdy :))

Prześliczny hafcik, z myślą o mnie robiony:))

Bo Madzia (Jenouvelle) TUTAJ już taka jest, że bez serdecznych uścisków nie da rady. Fantastyczna, serdeczna i pełna ciepła, wypełniła mój dom uśmiechem i radością tak szczerą i wszechogarniającą, że mimo upływu czasu, ta wspaniała aura wciąż tu jest obecna. Nie dziwię się Jaśkowi, bo i ja mam jeszcze w ustach smak amoniakowych ciasteczek Madzi, po których już śladu nie ma. Mam też wspomnienia z naszego pobytu u gościnnej Blue ( Biel z odrobiną błękitu) TUTAJ i wspólnych łowów w tych dziwnych sklepach, z których się targa do domu rzeczy, nie tyleż dziwne, co absolutnie potrzebne, a wręcz  niezbędne:)) Są tak niezwykłe, ze doczekają się oddzielnego posta.
A ile miałyśmy przy tych zakupach zabawy i frajdy, to nasze:)))
Madzia odjechała z niedomkniętą walizką, z której wystawały nieporęczne fragmenty nabytych skarbów, a Iwonka i ja zostałyśmy same, w przekonaniu, że to dopiero początek wspaniałej znajomości w realu, a ciąg dalszy nastąpi, wcześniej niż nam się zdaje :))
- No widzisz, Jaśku, nie tylko tobie tęskni się za tą miłą panią. Chodź, kocie, dostaniesz swój smakołyk od Jenouvelle, bo go dla ciebie przechowałam ....
- Wiedziałem, wiedziałem, że wszystkiego nie zjadłem!. - Jasiek pognał do kuchni i usiadł wyczekująco przy miseczce.
- Nie mogłam ci dać wszystkiego na raz, obżarciuchu - perswadowałam - no poczekaj, chwila....Jaaaaaaaaaaasiek!
Musiałam się bardzo spinać, żeby uratować Jaśkowe przysmaki i dać kotu szansę cieszenia się nimi dłużej.
Dziękuję Ci Magdo za ten wspólny czas, ciepły i przytulny mentalnie mimo wrześniowego chłodu. Dziękuję, Iwonko, za Twoją bezgraniczną życzliwość i cierpliwość wielką. Dziękuję Wam bardzo!!!!

- Jasiek! Zostaw ten papier! - Musiałam przerwać pisanie, bo kocur widząc, że na przysmaki od Magdy nie ma już co liczyć, dorwał się do przesyłki od Ani "Mój dom moja przystań". TUTAJ
- Co zostaw, dostałaś paczuszkę i nie otwierasz, a tam coś pachnie kociego. No otwieraj, bo sam to zrobię - zagroził Jasiek i zaczął groźbę wprowadzać w czyn.
-  No przestań, człowiek nie może się delektować niespodzianką, bo ma w domu kota terrorystę - marudziłam, ale tylko pro forma, bo sama nie mogłam wytrzymać z ciekawości.



No tak. To powinno być surowo karane! :))) Ania swojego czasu wygrała Jaśkowy konkurs i wysłałam jej nagrodę. I tu się wszystko zgadza. Ja jednak żadnego konkursu u Ani nie wygrałam, a zawartość przesyłki przeczyła tej oczywistej oczywistości.
Więc krzyczę na Anię, ze dusić ją będę w uściskach, za takie pomysły i ściskać przy okazji z radości niespodziewanej, jaką mi zgotowała.

Jasiek porwał swoją część prezentu i jeszcze zakosił mi aniołki, których nie ma na zdjęciu, bo je później, z trudem niemałym, odzyskałam.
A reszta cudów od "niesfornej" Ani wygląda tak:

Że wymienię : zestaw zapachowy (drzewo sandałowe), długa serwetka bieżnik z piękną koronką, fantastyczne serduszka i aniołki robione przez Anię, cudne tagi, także przez nią poczynione, zielona sercowa plecionka, przepiękne serwetki, a dalej zawinięta w haftowaną chusteczkę, hiacyntowa cebulka i do tego wszystkiego  liścik cudnej treści, własną ręką przez Anię napisany.  No i jak tej Ani nie dusić?!!!
Aneczko, bardzo Ci dziękuję, a duszenie i tak masz jak w banku:))) Wiem , wiem, kochasz dawać tak samo jak dostawać:)))
Jasiek poszedł w końcu spać na  szafę, przytulając łapką swoje skarby, a i ja skończywszy mój spis zdarzeń niezwykłych, powinnam iść odpocząć, bo wrażeń moc, a ja muszę sobie dawkować, żeby od tych pozytywnych emocji nie zwariować czasem:))))
To pa....






49 komentarzy:

  1. Piękne skarby i wizyta przepełniona ciepłem i niezapomnianymi wrażeniami - to lubię! A pozytywnie zazdroszczę tej sterty tkanin, choć ja - cóż - chyba tylko bym na nie patrzyła i patrzyła! A te niesforne podarunki?! Wspaniałe!!! Pozdrawiam Cię, M i Jana teeż!

    OdpowiedzUsuń
  2. Snow prawda jak to cudownie w realu te znajomości wirtualne kosztować, Anioły w tej sieci siedzą !!!
    Wspaniałe chwile i cudne prezenty :)
    Miłego weekendu i Jaśka koniecznie po brzuszku i ode mnie pogłaskaj ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie spotkania. Niezapomniane chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, a ja tak się zamarzyłam......... że wiosną obie z Blue odwiedzacie Madzię, a wtedy ja całą Waszą trójkę goszczę u siebie na działeczce.... czy myślisz, że byłoby to realne? :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O Matko, Mateńko! marzenia moje by się spełniły:-))), żeby jeszcze Blue się zgodziła !
    Snow, dziękuję Ci za wspaniałe spotkanie, zaczerwieniłam się jak ten haft, czytając, co napisałaś ...i vice versa!
    Jasiek, moja gwiazda świecąca, jest najbardziej wyjątkowym kociakiem jakiego do tej pory poznałam, włącznie z moimi!
    Moje po moim przyjeździe dopiero dzisiaj do mnie przemówiły, obrażone!!!
    Jest przeeeekochany i do tego potrafi gadać i nawet się pokłócić!
    Jasieńku, ciocia Madzia przyjedzie do Ciebie szybciutko i dobrą rybkę Ci przywiezie :-)***
    Snow, Kochana dziękuję jeszcze raz!
    PS. wiem . że jestem "kocią wariatką", ale tak już mam
    przepraszam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym to Twoje "wariactwo" rozszerzyła poza koty:)))) I to jest wspaniałe:)))
      Serdeczności moc Ci ślę.

      Usuń
  6. takie spotkania są cudowne!:) piękne prezenciki:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdraszczam okrutnie - przede wszystkim spotkań z koleżankami z blogosfery, zwariowanymi robótkomaniaczkami, pokrewnymi duszami! ... ale i prezenty cudne! A Jaśkowi to się już chyba w głowie zaczyna przewracać, takie ma powodzenie, i tyle wielbicielek zasypujących go prezentami :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ach te Wasze dialogi - Uwielbiam!
    prezenty cudne dostaliście :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też mam w planie spotkanie z Madzią...Tak właśnie je sobie wyobrażam, jak opisujesz...
    Prezenty piękne :-))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeżyłaś piękne chwile, wspaniałe są takie spotkania! Prezenty urocze! Jasiek, to szczęściarz w czepku urodzony, ma tyle wspaniałych Ciotek, że można mu tylko pozazdrościć :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty cudowna kobieta jesteś:) Tak dobrze mi się robi na sercu jak Cię czytam:)
    Jaśka proszę ucałować- choć wiem, że wolałby coś do pyszczka dostać do zjedzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Snow, a może to tak jest, że dobro zawsze wraca?

    wspaniałe materiały otrzymałaś, juz sie nie mogę doczekać co z nich poczynisz. Choć to nieładnie to bardzo Ci zazdroszczę takich spotkań w realu, ja jeszcze żadnego takiego nie zaliczyłam. A wiem, że Ty widziałaś się z moja ulubiona Joasia z Ozdobnika... Wydaje mi się, że Wy wszystkie cudne blogerki mieszkacie na drugim końcu Polski :(

    Niezmiernie się cieszę, że paczuszka tak Ci spodobała. Krzycz kobieto ile chcesz, nawet duś, ja i tak niczego nie żałuję!
    Jaśkowi przebijam wirtualna kacia piątkę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie zapomniałam napisać, że ten trójkącik, który leży na tagach to z założenia miała być zakładka na róg książki. Tak sobie myślę, że przez to jaka wyszła mała to mogłaś się nie zorientować jaki był zamysł autorki...

      Usuń
    2. No widzisz, jak dobrze, ze instrukcję dołączyłaś, bo bym pewnie cos głupiego z tym zrobiła:))))Kochana jesteś!

      Usuń
    3. to raczej ja powinnam się popukać po głowie, że zrobiłam coś do niczego nie jest podobne :)

      Usuń
  13. Ale cuda!
    Jak widzę materiały to zmieniam się w dziecko chcące wszystko :D No i uwielbiam takie sklepy, z których wszystko mi się przyda :)))
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie podziwiałam u ani Twoje podarunki;) wspaniałościami się obdarowałyście;)
    No a materiałów zazdraszczam;)
    Udanego weekendu, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Cuda masz,aż pozazdrościć :)) Życzę udanej niedzieli:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Materiały cudne!!! A takie znajomości to skarb. Muszę się pochwalić, że ja też mam to szczęście znać Blue:))) niestety jeszcze nie osobiście, ale prawie:))
    Pozdrawiam serdecznie. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja Magdę znam wyłocznie z netu i korespondencji @ zatem zazdroszczę spotkania ;-)
    My też jakoś nie możemy się spotkać ...
    Blue poznałam kiedy odwiedzała Warszawę i przy okazji odwiedziła naszą Galerię ;-) krótkie ale miłe spotkanko ;-)

    Prezentj dostałaś wspaniałe ! Ciekawa jestem jak je wykorzystasz ???
    Serdecznie posdrawiam i posyłam głaski dla Jaśka !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ktoś kto miał szczęście Cię Kochana, choć raz spotkać w realu, nie będzie się dziwił ludziom którzy do Ciebie Kochana lgną , duszą i sercem.A do tego i Jasiek potrafi również nieźle zawładnąć sercem:)
    Piękne prezenty otrzymałaś.Myślę że to wszystko się dzieje w ramach "powracającego dobra".
    Pozdrawiam bardzo słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie pozytywne emocje to tylko sił dodają - więc niech trwają wiecznie ....Jasiek szczęściarz tyle prezentów ale i Ty obdarowana zostałaś cudnie od serca ...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj piękne to musiało być spotkanie, mam nadzieję podzielić kiedyś waszą radość:) A ta Ania nasza kochana znowu serce na dłoni podała:))) tyle skarbów i szczęścia w tak krótkim czasie doprawdy może przyprawić o zawrót głowy:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością czyta się posty, które pełne są ciepłych słów o ludziach z sercem. :) Cieszę się wraz z Tobą i Jaśkiem fajnymi prezentami. Uściski serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację, zdarzenia niezwykłe:) Fajnie masz:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny tekst, piękny zestaw...
    piękny blog...
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super są takie spotkania....Tylko pozazdrościć...."Prezenciochy" ekstra.... Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne prezenty!!! Cudne

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż Wam zazdroszczę tego spotkania:))))chętnie bym z Wami pobuszowała po klamociarni:))))i na pogaduchy się załapała:)))mizianko dla Jaśka:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile pozytywnych emocji - ludzkich i kocich ! Świetne są takie spotkania, miałam niedawno okazję gościć u Elis więc jestem w miarę na bieżąco z takimi przeżyciami :) Prezenty piękne :) Uściski dla Jasia !

    OdpowiedzUsuń
  28. rozpieszczacie się dziewczyny !!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojejku! Ale fajne to wszystko! I spotkania, i prezenty, i Jasiek - na pierwszym miejscu, oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  30. Spotkania w tak zacnym gronie bardzo, ale to bardzo zazdroszczę. Dzisiaj z Iwonką dane mi będzie się spotkać więc chociaż namiastka mi się dostanie Waszego szaleństwa. Mam tylko nadzieję, że następnym razem uda nam się wszystkim spotkać.
    Buziole wielkie przesyłam i ściskam Jaśka mocno

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja właśnie w tym samym czasie oglądam Twój blog i blog Ani, obie pięknie się obdarowałyście :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne podarki, zazdroszczę, takie spotkania dodają sił , ech piękne, no po prostu piękne :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Pozytywne emocje też trzeba dawkować :-)))
    Żeby starczyły na dłużej :-)
    Piękne kolory czerwieni, a ja takie lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rozmowy z Jaśkiem czytam jak powieść :) Cudne prezenty, ale jak zobaczyłam te materiały to oczęta zaświeciły się, oj zaświeciły :):):)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdy po zamknięciu drzwi zaczyna się tęsknić... to najlepszy znak, że spotkały się dwie przyjazne dusze ;-)))
    Cuda istne ostaliście i Ty i Jasiek...
    ehh... też bym go po brzuszku wymiziała ;-)))
    Póki co wirtualnie tylko tulę Cię serdecznie pozdrowienia najcieplejsze zasyłając :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Z Twojego posta bije ciepło i takie właśnie są spotkania blogerek w realu(cos o tym wiem). Wątpiącym napiszę-warto,naprawdę warto się spotykać!
    Prezenty od Ani wspaniałe-jak to od Ani:) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie duś! Takie to wszystko piękne:)
    A i ja chciałabym żeby mnie ktoś po brzuszku pogłaskał ;)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Co za fascynująca rozmowa i prezenty obrodziły u wszystkich , zazdroszczę szczerze materiałów od Madzi.

    OdpowiedzUsuń
  39. To prawdziwa przyjemność zatrzymać się u Ciebie, posłuchać, co macie z Jaśkiem do powiedzenia. Czytam zawsze kilka razy i za każdym razem sprawia mi to taką sama przyjemność. aska znam prawie osobiscie, bo tylko Madzia moze z taką miłością opowiadać o kotkach, a Jasiek ją dosłownie ujarzmił.. Cudne cukierasy i cudne prezenty. Pozdrawiam i czekam na ciąg dalszy z Jaskiem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne to musiało być spotkanie , a skarby masz wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wszystkim Zewsząd za każde słowo :))